Június 28-án befejeződött az első napenergiával működő repülőgép sikeres repülése.
(képforrás:24.hu)
Az Aquila internetet sugároz a világ távoli részein , és végül megtörte a leghosszabb pilóta nélküli repülőgépek -droidok- repülési rekordját.
A repülés eredeti küldetése az volt, hogy az Aquila 30 percet repüljön, de a dolgok annyira jól mentek, hogy úgy döntöttünk, hogy a gép 96 percre szálljon fel.
Összegyűjtöttük a sok adatot a mi modelljeinkről, valamint a légi jármű szerkezetéről - és két év után a fejlődés az volt, hogy lássuk az Aquila valójában szálljon le a földre.
De olyan nagy, mint ez a mérföldkő, még mindig nem elég. Van még egy csomó munka, ami vár ránk.
Végül, a célunk - valami, ami soha nem volt azelőtt- az, hogy flottában az Aquilas repülők együtt 60.000 láb magasan, ott a magasba hónapokig egy időben egymással lézerekkel kommunikáló eszközök legyenek.
Ahhoz meg kell oldani néhány nehéz mérnöki kihívást. Íme azon dolgozunk tovább.
Súly - Aquila szárnyfesztávolsága szélesebb, mint egy Boeing 737-es, de mérlegelni kell a lehető legkevesebbet megtartani, ameddig csak lehetséges. Ezért a test, a sík, készült szénszálas kompozitból, így az egész dolog súlya kevesebb, mint 1000 font - vagy közel azonos, mint egy zongora. Meg kell oldani, hogy a továbbiakban az könnyebb legyen.
Teljesítmény - Az Aquila összegyűjti a nap folyamán a nap energiáját, ez a mennyisége nem elég ahhoz, hogy a hajócsavar, a kommunikáció hasznos teher, repülési, fűtőberendezések és könnyű rendszereket futtasson, ha sötét van. Ez azt jelenti, mintegy 5,000W segítségével hatalmas utazómagasságon, ez körülbelül annyi, mint három hajszárítóval hajtani.
Mi mindig keressük a módját, hogy hatékonyabbá tegyük a rendszereket.
Ellenőrzés - Aquila többnyire önellátó, de még mindig támaszkodik a földi személyzetre, mintegy egy tucat mérnökre, pilótákra és technikusokra, akik a közvetlen fenntartással és figyelemmel kísérik a repülőgépet. Ők irányítják a repülőgép szoftverét, amely lehetővé teszi számukra, hogy meghatározzák a címsort, a magasságot és repülési sebességet - vagy hogy küldjön az Aquila egy GPS-alapú útvonalat.
A felszállás és leszállás automatikus, mivel nem emberi pilóta van a föld pontos helyén, hanem a szoftver.
Ha látsz Aquila-t repülni, az egyik legmeglepőbb dolog az, hogy milyen lassan megy. Ez a célja. Annak érdekében, hogy a lehető legkevesebb energiát fogyassza, az Aquila-nak lassún kell mennie, amennyire csak lehetséges.
Nagyobb magasságokban, ahol a levegő vékonyabb, képesek leszünk, hogy menjen egy kicsit gyorsabban - mintegy 80 mph.
Magasság - Annak érdekében, hogy vegye le, repülnek és a föld, Aquila szárnyait és légcsavarok van, hogy képes legyen működni mind a magas, hideg magasságok és az alsó, melegebb magasságokban, ahol a levegő lehet 10-szer sűrűbb. Azon dolgozunk, hogy kitaláljuk, hogy mennyi erő, hogy vesz - és milyen hatással lesz a napelem teljesítmény, az akkumulátor mérete, szélesség tartomány és a szezonális teljesítmény.
Load -Töltés- jönnek a nagy energiasűrűségű akkumulátorok, majdnem a fele tömege Aquila-nak . Ez egy csomó súlyt fektetni a nagy, rugalmas szárnyakra, ezért is van a számítógépes modell, mely megjósolja, hogy az Aquila alakja deformálódik terhelés alatt. Még néhány járat segít jobban megérteni a tényleges repülés dinamikáját.
Communications - Aquila magán visz egy kommunikációs hasznos tehert, amely lézereket fog használni adatátvitelre, ez több mint 10-szer gyorsabb, mint a meglévő rendszerek.
Ez lesz a cél: a gerendák több mint 11 mérföldre legyenek mozgás közben, s ez éppen elég ahhoz, hogy elérje az egy fillért.
Ahogy haladunk, mi továbbra is megosztjuk, amit tanulunk.
Ha többet szeretnél megtudni, nézd meg ezt a megjegyzést mérnökeinktől: https: //code.facebook.com/posts/268 ....
(forrás:Mark Zuckerberg · 2016. július 21.)
(képforrás:24.hu)
Az Aquila internetet sugároz a világ távoli részein , és végül megtörte a leghosszabb pilóta nélküli repülőgépek -droidok- repülési rekordját.
A repülés eredeti küldetése az volt, hogy az Aquila 30 percet repüljön, de a dolgok annyira jól mentek, hogy úgy döntöttünk, hogy a gép 96 percre szálljon fel.
Összegyűjtöttük a sok adatot a mi modelljeinkről, valamint a légi jármű szerkezetéről - és két év után a fejlődés az volt, hogy lássuk az Aquila valójában szálljon le a földre.
De olyan nagy, mint ez a mérföldkő, még mindig nem elég. Van még egy csomó munka, ami vár ránk.
Végül, a célunk - valami, ami soha nem volt azelőtt- az, hogy flottában az Aquilas repülők együtt 60.000 láb magasan, ott a magasba hónapokig egy időben egymással lézerekkel kommunikáló eszközök legyenek.
Ahhoz meg kell oldani néhány nehéz mérnöki kihívást. Íme azon dolgozunk tovább.
Súly - Aquila szárnyfesztávolsága szélesebb, mint egy Boeing 737-es, de mérlegelni kell a lehető legkevesebbet megtartani, ameddig csak lehetséges. Ezért a test, a sík, készült szénszálas kompozitból, így az egész dolog súlya kevesebb, mint 1000 font - vagy közel azonos, mint egy zongora. Meg kell oldani, hogy a továbbiakban az könnyebb legyen.
Teljesítmény - Az Aquila összegyűjti a nap folyamán a nap energiáját, ez a mennyisége nem elég ahhoz, hogy a hajócsavar, a kommunikáció hasznos teher, repülési, fűtőberendezések és könnyű rendszereket futtasson, ha sötét van. Ez azt jelenti, mintegy 5,000W segítségével hatalmas utazómagasságon, ez körülbelül annyi, mint három hajszárítóval hajtani.
Mi mindig keressük a módját, hogy hatékonyabbá tegyük a rendszereket.
Ellenőrzés - Aquila többnyire önellátó, de még mindig támaszkodik a földi személyzetre, mintegy egy tucat mérnökre, pilótákra és technikusokra, akik a közvetlen fenntartással és figyelemmel kísérik a repülőgépet. Ők irányítják a repülőgép szoftverét, amely lehetővé teszi számukra, hogy meghatározzák a címsort, a magasságot és repülési sebességet - vagy hogy küldjön az Aquila egy GPS-alapú útvonalat.
A felszállás és leszállás automatikus, mivel nem emberi pilóta van a föld pontos helyén, hanem a szoftver.
Ha látsz Aquila-t repülni, az egyik legmeglepőbb dolog az, hogy milyen lassan megy. Ez a célja. Annak érdekében, hogy a lehető legkevesebb energiát fogyassza, az Aquila-nak lassún kell mennie, amennyire csak lehetséges.
Nagyobb magasságokban, ahol a levegő vékonyabb, képesek leszünk, hogy menjen egy kicsit gyorsabban - mintegy 80 mph.
Magasság - Annak érdekében, hogy vegye le, repülnek és a föld, Aquila szárnyait és légcsavarok van, hogy képes legyen működni mind a magas, hideg magasságok és az alsó, melegebb magasságokban, ahol a levegő lehet 10-szer sűrűbb. Azon dolgozunk, hogy kitaláljuk, hogy mennyi erő, hogy vesz - és milyen hatással lesz a napelem teljesítmény, az akkumulátor mérete, szélesség tartomány és a szezonális teljesítmény.
Load -Töltés- jönnek a nagy energiasűrűségű akkumulátorok, majdnem a fele tömege Aquila-nak . Ez egy csomó súlyt fektetni a nagy, rugalmas szárnyakra, ezért is van a számítógépes modell, mely megjósolja, hogy az Aquila alakja deformálódik terhelés alatt. Még néhány járat segít jobban megérteni a tényleges repülés dinamikáját.
Communications - Aquila magán visz egy kommunikációs hasznos tehert, amely lézereket fog használni adatátvitelre, ez több mint 10-szer gyorsabb, mint a meglévő rendszerek.
Ez lesz a cél: a gerendák több mint 11 mérföldre legyenek mozgás közben, s ez éppen elég ahhoz, hogy elérje az egy fillért.
A következő évben fogunk tartani tesztelést az Aquila-val amelyben a repülő nagyobb és hosszabb lesz, hogy több síkon adjon. Ez mind része a küldetése, hogy összekösse a világot, és segítsen több
mint 4.000.000.000 embernek, akiknek még nincs online hozzáférése az összes lehetőséghez az
interneten.
Ahogy haladunk, mi továbbra is megosztjuk, amit tanulunk.
Ha többet szeretnél megtudni, nézd meg ezt a megjegyzést mérnökeinktől: https: //code.facebook.com/posts/268 ....
(forrás:Mark Zuckerberg · 2016. július 21.)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése